phpRS 2.8.x : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzích phpRS v2.8.x.
phpRS - redakční a informační systém
Jít na stránku:  12Další
Aktuální stránka:1 z 2
problém s databází
Zaslán uživatelem/kou: L.u.k.e. (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-10-01, 11:28

prosím potřeboval bych pomoct když chci spustit stránku tak mi to píše tohle: "System nemuze nalezt potrebne databazove tabulky! / Could not find database tables!" Jsem v tomhle úplnej začátečník a nevím jak na tam rozjet databázi. Četl jsem návod k instalaci ale z toho jsem to nějak nepochopil tak bych potřeboval poradit kterej soubor mám upravit nebo co vlastně s tím. Předem díky

Re: problém s databází
Zaslán uživatelem/kou: L.u.k.e. (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-10-01, 11:48

hele lidičky spíš bych potřeboval pomoct jen se souborem db_phprs.php nakopčil jsem ho do hlavního adresáře spustil jsem ho vyplnil jsme vš potřebné a pak když jsem chtěl spusti stránku tak to furt nefakalo

Re: problém s databází
Zaslán uživatelem/kou: JanVar (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-10-01, 12:26

jo a dal vytvořit novou databazi...

-- JaV ---- [http://www.hades.cz] ---- security by obscurity ---------------------------------------------
motto:
It's OK to be ignorant; it's not OK to play stupid.
But it's simply not efficient for us to try to help people who are not willing to help themselves.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: problém s databází
Zaslán uživatelem/kou: L.u.k.e. (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-10-01, 12:33

jo dal jsem vytvořit novou databázi

Re: problém s databází
Zaslán uživatelem/kou: JanVar (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-10-01, 14:16

tak znovu a ještě jednou...

většina hostingů má databázi >>již vytvořenou<<. Proto je potřeba vytvořit pouze tabulky a nevytvářet databázi...


-- JaV ---- [http://www.hades.cz] ---- security by obscurity ---------------------------------------------