phpRS 2.6.5 : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzi phpRS v2.6.5.
phpRS - redakční a informační systém
Nutně potřebuju help v tom, jak udělat (at) místo zavináče
Zaslán uživatelem/kou: Lausien (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-08-16, 13:04

Dobrý den,

mám takový problémek. Nejsem žádný programátor a tak bych potřeboval help. U Autora článku je pravda, že mám třeba swfs.sw(at)gmail.com (můj mail). Ale chybí mi to u komentářů. Proto bych chtěl poradit, jak mám pozměnit soubor comment.php nebo něco.
Třeba tady [http://teamaero.wz.cz/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=2005081001] se můžete podívat, jak to je. Potřeboval, aby:
mailová adresa nebyla vedle Autora, ale po kliknutí na autora komentáře by vyjel mail, čili mailto: blabla

Děkuji za odpovědi

Re: Nutně potřebuju help v tom, jak udělat (at) místo zavináče
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-08-16, 13:12

Dobrá rada nad zlato: STFW!

Re: Nutně potřebuju help v tom, jak udělat (at) místo zavináče
Zaslán uživatelem/kou: Lausien (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-08-16, 13:19

No jo, ale tam neni, jak přesně upravit tu část, aby se to zobrazovalo jak jsem psal.
Ta část je myslim tato:
// hlavicka
echo "<div class=\"komhlav\">";
echo "<b>".RS_KOKOMZED.":</b> ".MyDatetimeToStd($data[$poradi[$pom][0]][3])." &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;";
echo "<a href=\"comment.php?akce=re&cisloclanku=".$GLOBALS["cisloclanku"]."&ck=".$data[$poradi[$pom][0]][0]."\">".RS_KOREG."</a><br />\n";
echo "<b>".RS_KOAUT.":</b> ".$data[$poradi[$pom][0]][2];
if ($data[$poradi[$pom][0]][5]!=""):
echo " (".$data[$poradi[$pom][0]][5].")";
endif;

Čili já potřebuju, aby se z tohodle ".MyDatetimeToStd($data[$poradi[$pom][0]][3])." udělal odkaz už na ten mail a to za tim aby se zrušilo. Ale nevim, jak to přesně udělat, abych něco nezmršil

Re: Nutně potřebuju help v tom, jak udělat (at) místo zavináče v comment.php 2.5.5b
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-08-16, 14:19