phpRS 2.8.x : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzích phpRS v2.8.x.
phpRS - redakční a informační systém
Web bez komentářů
Zaslán uživatelem/kou: zacatecnik (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-08-11, 13:21

Potřeboval bych pomoci s webem. Úspěšně jsem ho nainstaloval a zprovoznil. Potřeboval bych ale, aby pod články nešlo vkládat komentáře. Můžete mi někdo pomoci, jak na to? Podotýkám, že jsem naprostý začátečník...

Re: Web bez komentářů
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-08-11, 13:32

Online manuál, článkové šablony, comment.php, HINT ---> článkové šablony, tam sa nastavuje zobrazenie komentárov, stačí zrušiť. Pre istotu ešte na úplný začiatok comment.php za <?php pridať jeden riadok:
die;

Re: Web bez komentářů
Zaslán uživatelem/kou: zacatecnik (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-08-11, 17:16

Takze staci doplnit to "die;" nebo musim udelat jeste neco?

Re: Web bez komentářů
Zaslán uživatelem/kou: Kryšpín (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-08-11, 20:31

smazat to z těch článkových šablon, abys tam neměl ten odkz na "přidat komentář" případně "počet komentářů"

Hepbegclub | Čáslavsko | MN Čáslav

Re: Web bez komentářů
Zaslán uživatelem/kou: JanVar (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-08-11, 21:14

neni nahodou jedna ze sablon prave bez toho odkazu na komentare?
Ale treba se pletu, tech uprav uz jsem udelal hodne moc...

-- JaV ---- [http://www.hades.cz] ---- security by obscurity ---------------------------------------------
motto:
It's OK to be ignorant; it's not OK to play stupid.
But it's simply not efficient for us to try to help people who are not willing to help themselves.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Web bez komentářů
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-08-12, 10:07

[http://www.supersvet.cz/dokumentace/rady.html#rada5]