phpRS 2.8.x : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzích phpRS v2.8.x.
phpRS - redakční a informační systém
Padání verze 2.8.1 na wz.cz
Zaslán uživatelem/kou: tooomer (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-07-11, 14:34

Dobrý den,
dneska jsem na hosting wz.cz hodil phprs v. 2.8.1. Podle návodu jsem udělal všechno správně, takže ikdyž s několika problémy, mám přístup přes admina ke správě webu. Jenže po chvilce (třeba jen změna textu článku) mi to hodí chybovou hlášku, že Spojení se serverem nelze navázat!
Zkoušel jsem to nějak opravit, takže jsem všechno odstranil vč. tabulek i mysql db a vytvořil to znova (přes db_phprs.php). Fungovalo to opět chvilku a pak to zase spadlo. Takto asi 3x za sebou. Zkoušel jsem i různé prohlížeče, ze zoufalství...ale marně..
Nenapadá mě co je za problém. Nevíte někdo náhodou co bych mohl dělat špatně ? Jsem staronový začátečník, poslední web v phprs jsem dělal někdy před 4 lety...

Moc děkuji a přeji hezký den.

T.

Re: Padání verze 2.8.1 na wz.cz
Zaslán uživatelem/kou: marty (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-07-12, 10:16

dela to proto, ze to mas na wz. taky mi to tam neustale padalo :-)

ICQ: 179653900
skype: marty_hranice
| www.hnfond.cz | | www.struhlovsko.cz | www.bxclub.com | www.r21club.com | www.palenice.net

Re: Padání verze 2.8.1 na wz.cz
Zaslán uživatelem/kou: tooomer (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-07-12, 11:17

A mohl by mi někdo poradit free hosting, kde mi to padat nebude ? Moc děkuji!

Re: Padání verze 2.8.1 na wz.cz
Zaslán uživatelem/kou: kissak (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-07-14, 09:49