phpRS help fórum : phpRS Fórum
Hlavní diskuzní phpRS fórum. Najdete zde odpovědi na otázky týkající se provozu a instalace phpRS systému.
phpRS - redakční a informační systém
Hromadné vymazání spamu z komentářů
Zaslán uživatelem/kou: Fit (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-07-12, 17:11

Ahoj,
můj web napadl spam robot v komentářích u článků, tak jsem úspěšně udělal úpravu podle návodu zveřejněném na community webu - Spam v komentářích.

Nové spamy už se nepřidávají, jenže já bych potřeboval nějak hromadně odstranit ty komentáře, abych je nemusel mazat po jednom příspěvku v administraci. Je napadeno více článků a v každém z nich je minimálně 40 komentářů -:(. Předpokládám, že by to asi šlo nějak přes php Admina, ale jsem začátečník, tak přesně nevím jak a hlavně jaké to jsou tabulky? Používám verzi 2.6.5. Zkoušel jsem hledat, ale nic konkrétního jsem zde nenašel. Děkuji moc za odpovědi...:-)

Re: Hromadné vymazání spamu z komentářů
Zaslán uživatelem/kou: smiko (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-07-12, 17:22

No nazov tej tabulky je taky intuitivny :)

rs_komentare. zvolis moznost prehliadat a potom pooznacujes riadky a daj nakoniex to cervene X, akoze vymazat

____________________
smiko.host.sk/phprs/

Re: Hromadné vymazání spamu z komentářů
Zaslán uživatelem/kou: Fit (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-07-12, 19:21

Jo, to mě taky napadlo. Jenže to řešilo problém jenom částečně! Ale už jsem na to sám příšel. Ještě je třeba upravit tabulku rs_clanky ve sloupci kom na požadovanou hodnotu. Protože jinak se smažou komentáře, ale pod článkem zůstane například odkaz na 40 komentářů, přestože jich tam nechám třeba jen 5.

Jinak díky, zase už jsem snad o něco chytřejší...



Celkem upraveno 2×. Poslední úprava Fit v 12.07.2006 19:31.

Re: Hromadné vymazání spamu z komentářů
Zaslán uživatelem/kou: smiko (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-07-12, 22:58

ano to je pravda. keby bolo hromadne mazanie komentarov v administracii tak by to neraz velmi pomohlo

____________________