Interní fórum : phpRS Fórum
Máte dotaz ohledně interního fóra?
phpRS - redakční a informační systém
Interní fórum v phprs 2.8.1
Zaslán uživatelem/kou: jarkad (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2007-04-27, 18:16

Nainstaloval jsem intforum do phprs 2.8.1, všechno asi funguje ,ale je problém se zobrazením. Tabulka pro jednoduché vyhledávání i pro rozšířené vyhledávání je pořád vlevo a ne uprostřed jako ostatní . To samé se týká výpisu zpráv ( jsou také vlevo). Zkoušel jsem se dívat do souborů ,ale nic jsem nenašel . Někde musí chybět začátek nebo konec formátovacího příkazu nebo něco ... Jsem začátečník ,tak jsem to mohl někde přehlédnout. zkuste mi někdo poradit . Koukněte na [http://www.jarkad.cz/forum.php] .

Re: Interní fórum v phprs 2.8.1
Zaslán uživatelem/kou: bob91 (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2007-04-27, 18:38

Skus tohle:

<center>
kod toho vyhledavaciho panelu
</center>

nebo

<p align="center">
kod toho vyhledavaciho panelu
</p>

a nebo

<div style="text-align: center">
kod toho vyhledavaciho panelu
</div>

----------------------------------------
->> www.bobuvportal.ic.cz <<-



Celkem upraveno 1×. Poslední úprava bob91 v 28.04.2007 11:52.

Re: Interní fórum v phprs 2.8.1
Zaslán uživatelem/kou: jarkad (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2007-04-27, 19:38

Děkuji za radu, ale nepomáhá to . Stále je to stejné. Musí to být někde v souborech kifoshow.php nebo kifoform.php . Budu muset pátrat dále . Podle mě to muselo dělat každému kdo to instaloval .

Re: Interní fórum v phprs 2.8.1
Zaslán uživatelem/kou: bob91 (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2007-04-28, 11:47

Ja interni forum nepouzivam , ale stahnu si ho a mrknu se co se s tim da delat.

----------------------------------------
->> www.bobuvportal.ic.cz <<-



Celkem upraveno 1×. Poslední úprava bob91 v 28.04.2007 11:54.

Re: Interní fórum v phprs 2.8.1
Zaslán uživatelem/kou: jarkad (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2007-04-28, 18:00

Děkuji za snahu . Již jsem si to dohledal a funguje to dobře ...