Jo to by asi stačilo. Jenže ne každá obec tam může dávat dokumenty. Proto si myslím, že by bylo dobré, aby to toho byly zapasovány i články.
Já bych si to představoval tak, že by byly rubriky v úřední desce. To by vypadalo nějak takto:[
http://www.jablonneno.cz/vismo/deska.asp] . Každý by si vložil jen ty rubriky, které potřebuje.
Jak to zobrazovat? Tak jak na té desce výše nebo jestli jak je to tady [
http://www.praha12.cz/urad-mc/uredni-deska/] . To je výpis rubrik a potom teprve články v rubrice.
Jak by měl vypadat vzhled to přesně nevím, ale mělo by tam být vyvěšeno od, do, název, popis případně změněno...
No a do těch rubrik by se vkládal buď dokument(doc,pdf) nebo článek. Takže by asi bylo potřeba sjednoti databázi.
No a co pak s dokumenty(články) co už vypršely? To by mělo jít nastavit, jestli vymazat z databáze nebo jestli přesunout do archívu (jako zde [
http://skalice.svazeksvitava.cz/index.php?nid=447&lid=CZ&oid=256458].)
To je takový můj návrh. Co vy na to?
//Edit:
Ty články by asi měly mít speciální šablonu.
//
[
http://www.rozsec.cz] - [
http://www.czechppm.cz]
Celkem upraveno 1×. Poslední úprava gord007 v 05.09.2006 07:56.