phpRS 2.8.x : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzích phpRS v2.8.x.
phpRS - redakční a informační systém
Anketa s hodnocením
Zaslán uživatelem/kou: bartahk (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-08-03, 06:05

Jsem naprostý nováček, navíc uživatel (nikoliv autor a programátor). Starám se o www.fcolympia.cz a rád bych připojil k článkům z jednotlivých fotbalových utkání vždy Anketu se známkováním hráčů. Myslím, že to všichni znáte ze sportovního zpravodajství, pokud ne, tak: Anketa by obsahovala maximálně 18 jmen a u každého by se hodnotilo výběrem ze známek 1 až 5 (jako ve škole) a u každého by se zobrazoval graficky a číselně průměr obdržených známek.
Pokud byste měl někdo takovouto nebo podobnou anketu už připravenu nebo byl schopen ji vytvořit, byl bych tomu velmi rád.

Franta
www.fcolympia.cz

Re: Anketa s hodnocením
Zaslán uživatelem/kou: bartahk (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-08-03, 06:07

Samozřejmě přivítám i jakýkoliv názor na kvalitu stránek www.fcolympia.hk a náměty na jejich vylepšení. Znovu podotýkám, že jsem jen uživatel, musíte na mne "polopatisticky".

Re: Anketa s hodnocením
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-08-05, 17:51

Anketa sa spraviť samozrejme dá, len to chce trocha práce. Podobný systém som robil pre hodnotenie filmov, len je podstatne obsiahlejší a zložitejší. Myslím, že to čo potrebuješ by spravil dobrý programátor za pár hodín práce.

Re: Anketa s hodnocením
Zaslán uživatelem/kou: bartahk (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-08-05, 19:26

pa3k napsal/a:
-------------------------------------------------------
> Myslím, že to čo potrebuješ by spravil
> dobrý programátor za pár hodín práce.

Jenže - kde vzít a nekrást, jak se říká?




Franta
www.fcolympia.cz

Re: Anketa s hodnocením
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2008-08-06, 10:51

Myslím, sú tu ľudia, ktorí majú čas a sú schopní niečo také vytvoriť.

Re: Anketa s hodnocením