phpRS 2.6.5 : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzi phpRS v2.6.5.
phpRS - redakční a informační systém
Čeština a galerie
Zaslán uživatelem/kou: Max (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-01-23, 01:40

Zdravím, dnes jsem objevil tento systém a nainstaloval jsem beta verzi. Po přihlášení do admin sekce je celé menu bez diakritiky a háčky a čárky jsou nahrazeny otazníky. Diakritika byla špatná i v blocích a příspěvcích, které tam již byly.
V blocích a příspěvcích byla změna snadná, ale kde se dají upravit nadpisy v menu? Nejsem programátor, takže nevím, kde hledat - jde jen o přepsání - třeba - Editace autor? na Editace autorů ...

Jak se dá zablokovat tvorba galerií a upload obrázků čtenářem? Galerie a obrázky bych rád viděl jen od redaktorů a adminů.

Díky za rady

Re: Čeština a galerie
Zaslán uživatelem/kou: bigbrother (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-01-26, 14:29

ad čeština: musíš si dát pozor, co máš nastaveno v phpMyAdminu (nebop v čem to děláš?) při vytváření databáze. Asi tam máš jinou češtinu - mělo by to být charset=windows-1250. Při spuštění skriptu na vytvopření databáze se pokazí právě diakritika. Takže: spustit phpMyAdmin, nastavit češtinu, vytvořit databázi, spustit nad ní skript... a pak už jedeš hezky česky.
Analogicky obráceně - při zálohování databáze - spustit phpMyAdmin, nastavit češtinu, exportovat tabulky...

Pomohlo to?

Re: Čeština a galerie
Zaslán uživatelem/kou: gedron (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2006-09-12, 21:31

mám stejný problém, ale nepomohlo. Já totiž když dělam novou databazi, tak ji delam pres admin panel na hostingu a ne pres phpmyadmin. V tom to jen pak upravuji.
Nastaveni phpmyadmin:
Znaková sada v MySQL: UTF-8 Unicode (utf8)
Porovnávání pro toto připojení k MySQL: utf8_czech_ci