phpRS help fórum : phpRS Fórum
Hlavní diskuzní phpRS fórum. Najdete zde odpovědi na otázky týkající se provozu a instalace phpRS systému.
phpRS - redakční a informační systém
Databáze
Zaslán uživatelem/kou: ja-cz (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-01-03, 19:40

Ahoj lidi. V oblasti PHP jsem začátečník. Provozuji web na adrese [http://fm2005.unas.cz] . Chodí tam poměrně dost lidí a článků přibývá. Stránky jsou udělané v obyčejném HTML a tak každé přidání sekce či něco podobného znamená přidání kódu do 20 s časem i více stránek. Proto jsem se rozhodl pro přechod na nějaký redakční systém. Nainstaloval jsem si na server PHPBB forum a jsem s ním spokojen. PHPBB fórum vyžaduje databázi. Tu mám. Jenomže chci zkoušet i redakční systém a ten potřebuje taky databázi. Ale nemám oprávnění založit novou, takže nastává problém. Může běžet fórum i redakční systém ve stejné databázi? Jestli ne co mám dělat??? Zkoušel jsem začátky PHP ale nějak mi nešel nainstalovat server. A teď když mám časově neomezené připojení tento problém odpadá.

Re: Databáze
Zaslán uživatelem/kou: Michalek (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-01-03, 20:50

phpRS muze bezet v jedne databazi spolecne s phpBB.

phpRS od toho ma tzv. predponu tabulek v databazi (kazda tabulka ma predponu napr rs_)

Tuto predponu si zvolis pri zakladani tabulek pomoci souboeu db_phprs.php a pak ji musis nastavit i v config.php

ja doporucuji ponechat standardni rs_

je to trosku srozumitelne?

--
[ SAFUS.EU | OFFLINE | FOREVER ]

Re: Databáze
Zaslán uživatelem/kou: ja-cz (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2005-01-04, 13:23

jo je, diky moc :)
A jeste jeden dotaz. Jak narocne na místo a na server PHPRS? Protoze ja mam navstevnost ted zhruba 150 lidi za den a myslim ze se bude zvedat, takze aby to nepadalo. A na webzdarma je 50MB a clanku pribyva... Nebo kdyby mel nekdo nejaky tip na levny a velky hosting, tak taky budu vdecny.



Celkem upraveno 1×. Poslední úprava ja-cz v 04.01.2005 13:26.

Re: Databáze