phpRS 2.8.x : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzích phpRS v2.8.x.
phpRS - redakční a informační systém
PHPRS trochu jinak
Zaslán uživatelem/kou: nowhereman (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2015-03-27, 09:02

Zdravím všechny příznivce PHPRS. Jelikož jsem si před časem myslel, že systém je již mrtvá záležitost a bylo mi to docela líto, pustil jsem se do rekonstrukce systému s nadějí, že bude žít dál. Předem upozorňuji, že nejsem profi programátor a asi jsem udělal dost chyb ale snaha fakt byla :-D.
Na moje dílko se můžete podívat zde: [http://www.phplitecms.cz]. V administraci se nyní dají přidávat i stránky (bývalé aliasy), upravovat šablonu, přidávat mapy atd. Měl jsem v úmyslu vytvořit responzivní šablonu, ale jsem časově dost vytížen a nějak nestíhám. Přeju hezký den :-).

Re: PHPRS trochu jinak
Zaslán uživatelem/kou: josef (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2015-03-27, 18:38

Ahoj všem.
Taky jsem si hrál s phpRS a upravil vzhled administrace.
Zaintegroval jsem pouze ckeditor na editaci článků a do něj jsem přidal KCFINDER na přidávání obrázků do článků.
Obrázky z administrace jsou k vidění na [http://joesoft.info/album.php]

Josef

Re: PHPRS trochu jinak
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2015-03-27, 19:20

Josef, pekná téma, je to čisto zmenou CSS? Toto by bolo dobré nejak začleniť do konfigurácie aby sa téma pre admin dala meniť podobne ako layout…

Re: PHPRS trochu jinak
Zaslán uživatelem/kou: JanVar (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2015-03-29, 14:03

nowhereman napsal/a:
-------------------------------------------------------
> Zdravím všechny příznivce PHPRS. Jelikož jsem si před časem myslel, že systém je již mrtvá
> záležitost a bylo mi to docela líto, pustil jsem se do rekonstrukce systému s nadějí, že
> bude žít dál. Předem upozorňuji, že nejsem profi programátor a asi jsem udělal dost chyb
> ale snaha fakt byla :-D.
> Na moje dílko se můžete podívat zde: . V administraci se nyní dají přidávat i stránky