phpRS 2.8.x : phpRS Fórum
Toto fórum je určené výhradně k diskuzi o verzích phpRS v2.8.x.
phpRS - redakční a informační systém
Vyvolání z databáze
Zaslán uživatelem/kou: Balicek7 (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2010-10-09, 11:29

Zdravím,
Jsem v php celekem začátečník a potřeboval bych poradit. Zkouším si překopat commnent.php a potřeboval bych z databáze vyvolat tabulku reg_prezdivka jak bych to mohl udělat aby se mi zobrazila jako text na webu. Potřebuju jen vědět jak ji vyvolat nic víc nic min. Díky

Re: Vyvolání z databáze
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2010-10-09, 11:47

Čo to je za tabuľka? Čo obsahuje? Má byť prepojená na rs_ctenari? Prezývka v databáze už predsa je: rs_ctenari.prezdivka

Re: Vyvolání z databáze
Zaslán uživatelem/kou: Balicek7 (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2010-10-09, 11:55

Je to v rs_komentare jako reg_prezdivka ted uz pracuji na reakci na jiz pridany komentar takze reg_prezdivka uz bude vyplnena

Re: Vyvolání z databáze
Zaslán uživatelem/kou: pa3k (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2010-10-09, 12:07

Veď ak je čitateľ prihlásený, tieto údaje sa vyplnia automaticky už teraz. Nerozumiem, aký je tam problém. Skús vysvetliť (podrobne) čo vlastne chceš dosiahnuť.

Re: Vyvolání z databáze
Zaslán uživatelem/kou: Balicek7 (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2010-10-09, 12:14

Potřebuji to, že když dá uživatel reagovat . Tak se mu normálně zobrazí ten komentář na který reagoval a v hlavičce toho komentáře potřebuju dostat jméno uživatele, který ho předtím přidal, vím že v defaultu je to normálně nadefinované, ale jelikož mám upravéné přidávání komentářů na pouze registrované tak se do tabulky "OD" v rs_komnetare neuloží nic a tím pádem se jmeéno uživatele, který komentář přidal nezobrází. A právš proto jsem si všiml, že rs_komentare je tabulka reg_prezdivka, kde se vlastně ty uzivatele ukládají kteří přidali komentář.

Re: Vyvolání z databáze
Zaslán uživatelem/kou: Balicek7 (IP adresa zaznamenána)
Datum: 2010-10-09, 12:40